söndag, juni 28, 2009

Bilden säger mer..


Mera MJ.

(inser att det här med MJ börjar se ut som ett trovärdighets-problem... i alla för att vara en som utgör sig för att inte vara intresserad av Michael Jackson
) Men The Michael Jackson Story är intressant ur många perspektiv och den kommer säkerligen att finns med oss i många framöver. Myten växer dessutom för varje sekund.
Tänk om han blev mördad ! Förgiftad? Familjen törs (vill) inte lita på obduktionen...vem är Doc Hollywood och vilken roll har han spelat? Vilken roll har familjen i detta? Är Jacksons panka, konkursfärdiga ? Missa inte nästa epi....Nä.
Det är lätt att glömma respekten hemma.

MEN..titta på den här bilden av pappa Joe och sonen Michael ( från dagens AB)
Förmodligen är det ett montage ( den är ju för bra för att vara sann !! dock är den för lågupplöst för att jag ska vara säker ?? ) men det spelar ingen roll. Den säger så mycket .



3 Comments:

At 3:41 fm, Blogger Elin i Björken said...

Hmmm. Jag ser en man med ålderstecken i ansiktet där huden dras nedåt av gravitationen.

Ögonen däremot tycker jag ser vänliga ut.

Kanske har jag fel???

 
At 5:11 fm, Blogger Fredrik said...

En tolkningsfråga, men jag tolkar inte någonting i hans blick,uttryck eller uppenbarelse som "vänligt".
Tvärtom.
Jag ser en fordrande blick.
Men det kanske är jag som läser in "historien" i den här bilden? Som alla vet var/är ? ju Pappa Jacksonen man som stenhårt drillade sina barn till stjärnor.

 
At 1:53 em, Blogger Elin i Björken said...

Med tanke på att AB skrivit att han kunde få sina barn att må dåligt bara av att ge dem en blick så ligger kanske något i det du säger.

 

Skicka en kommentar

<< Home