onsdag, januari 07, 2009

Spotify. The Waterboy

Det har blivit som ett gift...livsfarligt för oss som älskar att pracka på andra de låtar som för dagen väcker mest känslor.
Spotify, alltså.
Har dock märkt en viss misstänksamhet från omgivningen, typ "försöker du sälja på mig något som jag inte vill ha ",
när jag ( generöst och omtänksamt !) erbjudit dem en "Invite".
Men jag krusar ingen. Skit it då ! Skyll er själva.
För alla som redan har Spotify lägger jag härmed ut min senaste Spotify-lista; The Waterboy.
Ska inte ses som min definitiva Waterboys/ Mike Scott- samling ( eftersom allt inte finns på Spotify) men näst intill.

5 Comments:

At 3:58 em, Blogger Elin i Björken said...

Spotify är ju jätteläckert!

 
At 4:00 em, Blogger Fredrik said...

visst är det...some people ARE strange !

 
At 3:40 fm, Blogger Elin i Björken said...

Min Gubbe och jag delar på mitt konto. ;o)

 
At 4:37 fm, Blogger Fredrik said...

betyder det att du gärna tar emot en invite till ?

 
At 12:44 em, Blogger Elin i Björken said...

Min Gubbe blev mycket glad för en egen inbjudan. :o) Ticketack!

 

Skicka en kommentar

<< Home